SyntraPXL: promotiefilmpje circulair ondernemen
Hoe trek je de aandacht van toekomstige circulaire ondernemers in de meubelsector? SyntraPXL vroeg ons om een boeiend promotiefilmpje te maken voor hun opleiding “Circulair ondernemer in de meubelsector”. Het doel? Mensen inspireren om de introductieles bij te wonen en ze meteen warm te maken voor de volledige opleiding.
Wij gingen aan de slag met Ludo Van Bladel, de docent van de opleiding. In het 1 à 1,5 minuut durende filmpje laten we Ludo aan het woord over zijn passie voor circulair ondernemen, afgewisseld met actiebeelden van hem terwijl hij aan een meubelstuk werkt in het praktijklokaal. Dit geeft niet alleen een inkijk in de theorie, maar ook in de hands-on aanpak van de opleiding.
Aanvullende services en processen binnen dit project
Zo’n promotiefilmpje biedt enorm veel voordelen: het trekt de aandacht op social media, geeft een authentiek beeld van de opleiding en kan breed worden ingezet. Denk aan YouTube, Instagram stories, de website van SyntraPXL, of zelfs tijdens infomomenten. En om het helemaal af te maken, zorgden we ook voor een kortere versie van 15 seconden, perfect voor een snelle teaser op social media.
Met deze videocampagne zet SyntraPXL hun opleiding krachtig in de kijker, en maken ze circulair ondernemen toegankelijk én aantrekkelijk voor een breed publiek.