Read

Buurtsuper – Soe op z’n best

Buurtsuper
Augustus 2024
PLAY
 
 
 
 
 
Wat is jouw favoriete buurtsuper? Da’s geen strikvraag, wel het startschot voor een campagne vol charme, chocola en een stevige knipoog. Samen met Buurtsuper en de immer gevatte Soe Nsuki gingen we op missie: lokaal winkelen in de spotlights zetten. En wie meedoet via Superbuurt.be, maakt kans op een jaar gratis chocolade. Zeg nu zelf: wie kan dáár aan weerstaan?
No items found.

Onze aanpak

We gooiden alles in de blender: een sprankelende Reel voor social, een radiospot die binnenkort je ochtendlijke rit richting werk opvrolijkt, en een fotoshoot die de warme sfeer van de buurtsuper vastlegt. Soe Nsuki babbelt, lacht, knipoogt en verwoordt alle kernwaarden – o.a. gastvrijheid, betrokkenheid en herkenbaarheid – op een manier die je doet grijnzen en klikken. Geen droge boodschappenlijst, wél een campagne die voelt als een warme goeiedag aan de kassa.

Onze impact

Multichannel much? Hell yes. De Reel pakt uit op social met beeld en energie, de radiospot brengt de boodschap tot in je keukenradio, en samen zorgen ze voor maximale zichtbaarheid én betrokkenheid. Dankzij onze slimme mix van kanalen én Soe’s onweerstaanbare présence staat Buurtsuper weer scherp op de kaart.

PLAY
 
 
 
 
 

Teamwork

Dit project werd gerealiseerd in samenwerking met deze partners.

No items found.