HR als strategische groeimotor
Waar HR in veel organisaties een ondersteunende functie vervult, wordt het bij Medialife bewust ingezet als kompas voor groei. Die aanpak vertaalt zich in concrete systemen zoals de groeimatrix, die medewerkers inzicht geeft in hun talenten, ambities en doorgroeimogelijkheden.
“Onze aandacht voor talentontwikkeling en werkgeluk staat niet los van onze bedrijfsstrategie,” klinkt het intern. “We geloven dat sterke merken gebouwd worden door sterke mensen.”
Authentieke inclusie en welzijn op de werkvloer
Medialife zet met overgave in op authentieke inclusie, met bijzondere aandacht voor neurodiversiteit en werving op potentieel. De aanwezigheid van een in-house HR-psychologe en structurele welzijnsgesprekken maakt de aanpak uniek binnen de creatieve sector. Mentale gezondheid en groei staan er niet naast het werk, maar ín het werk.
Trots op de nominatie, gedreven voor de toekomst
“Het was een week vol emoties en pure trots,” klinkt het. “We blijven trouw aan wat we doen: mensen laten groeien, elkaar ondersteunen en samen vooruitgaan. En dat doen we morgen opnieuw, gewoon omdat we dat graag doen.”
De stevige plek in de top drie werkt vooral als extra motivatie. Medialife ziet de nominatie niet als eindpunt, maar als bevestiging dat het verder moet bouwen aan zijn mensgerichte koers.
