Van pomp naar party
De 35e verjaardag van je bedrijf kan je niet zomaar laten passeren. Het is een perfecte gelegenheid om deze mijlpaal met je klanten te delen en zo (nog) meer naamsbekendheid te creëren. Het is ook een uitgelezen kans om je employer branding naar een hoger niveau te tillen door je personeelsleden op een leuke manier te betrekken bij deze gebeurtenis. En daar was Group Bruno het helemaal mee eens! Group Bruno is een vaste waarde op de Limburgse wegen, dankzij hun kwalitatieve Service Stations, propere Carwashes en heerlijke Foodcorners.
Aanvullende services en processen binnen dit project
Voor het verjaardagsevenement haalden we alles uit de kast! Zo creëerden we een live audiotour waarbij je je onmiddellijk in één van hun tankstations met Foodcorner waant. Daarnaast stonden we in voor de captatie van deze feestelijke avond en verzorgden we aantrekkelijke content voor de verschillende schermen. Voor deze content gingen onze fotografen langs bij de hoofdzetel van Group Bruno en namen ze stijlvolle portretfoto’s en leuke korte video’s van elke medewerker.
Een evenement is natuurlijk pas helemaal geslaagd als er een photobooth aanwezig is! Dankzij de slimme technologie in onze booth werden gasten nu letterlijk naar een Bruno tankstation of Foodcorner getransporteerd.