Face Swap Festival
House of HR wilde haar medewerkers op een uitzonderlijke manier bedanken. Geen saai personeelsfeest met fruitsap en chips, maar wel een homemade, internationaal muziekfestival. ‘House of Happy Rebels’ verzamelde zo’n 4500 werknemers van over heel Europa op één festivalweide in Eindhoven.
De Happy Rebels van Accent waren onderdeel van het event en wij mochten ze met veel plezier ondersteunen en haalden alles uit de kast. Zo dachten we mee aan het creatieve concept, namen we de video-opnames en regie voor onze rekening en verzorgden we verrassende content voor de grote schermen.
Aanvullende services en processen binnen dit project
Content zoals flitsende animaties, die de muzikale kunsten perfect ondersteunen. Maar de kers op de taart was toch de face swap voor iedere medewerker die een promotie kreeg. Zo kregen ze één voor één een hoofdrol in een bekende muziek video, en zagen ze hun eigen gezicht op het lichaam van een artiest. Hilariteit alom!
Deze creatieve vorm van Employer Branding werkt niet enkel om je huidig personeel te bedanken, maar draagt ook bij aan het werkgeluk en helpt om nieuwe medewerkers aan te trekken.