Daikin onthult Daikin Emura met coole lancering
Een nieuw design product lanceren is een echte mijlpaal. We zijn trots dat Daikin ons als partner koos om deze grote stap te nemen.
Nog voor de onthulling van het nieuwe toestel, creëerden we sfeer door middel van een moodvideo waar de verschillende eigenschappen werden gelinkt aan beelden. Zo koppelden we stilte aan een woestijn, schoonheid aan een veer, kracht aan een zee, intelligentie aan technologie en duurzaamheid aan een bos. Het product werd bovendien ook verpersoonlijkt met een eigen stem, zodat ze zichzelf kan voorstellen.
Aan het slot van de moodvideo werd het product zichtbaar, met een duidelijke nadruk op het design, de gebruiksvriendelijkheid en de slimme mogelijkheden.
Tien verschillende digitale events met meer dan 1100 deelnemers mochten kennismaken met Daikin Emura op 7 en 8 maart.
De opnames voor deze events gingen door in de NEP studio in Londerzeel. Hier zorgden verschillende levensgrote schermen gecombineerd met enkele Daikin Emura toestellen ervoor dat de intelligentie en persoonlijkheid van het nieuwe toestel bijna tastbaar werd.