RCA: Delitraiteur
Onder het thema ‘een Deli’ke doen’ maakten we in opdracht van RCA 3 leuke campagnevideo’s voor Delitraiteur. Deze video’s tonen herkenbare alledaagse situaties die niet lopen zoals gewenst. En laat net dàt een geweldige reden zijn om langs te gaan bij Delitraiteur. Elk scenario is luchtig en speels in beeld gebracht, waardoor ze gegarandeerd bijblijven bij het publiek.
Om voet aan grond te krijgen in Vlaanderen, vroeg Delitraiteur aan RCA om een creatieve campagne op poten te zetten die hen op de — culinaire — kaart zet.
Delitraiteur biedt een assortiment van kwaliteitsproducten en kant-en-klare maaltijden, perfect voor het snelle leven van onze doelgroep: bemiddelde singles, koppels en gezinnen met een drukke agenda. Deze noodzaak voor snelle en gezonde maaltijden staat centraal in deze campagne.
Aanvullende services en processen binnen dit project
Het concept benadrukt hoe kleine ongemakken — zoals het missen van de bus, onverwacht bezoek of overwerken — in feite vermomde kansen zijn om volop te genieten van Delitraiteur. ’Een Deli’ke doen’ wordt de slogan om deze aanpak te benadrukken. Bekt lekker Vlaams.
Deze campagne helpt Delitraiteur om zijn merkbekendheid in Vlaanderen te vergroten, maar ook om het winkelverkeer te stimuleren én nieuwe klanten te binden.