RCA: najaarscampagne Cyclis
In samenwerking met RCA maakten we voor Cyclis, de fietslease-pionier uit Hasselt, verschillende video’s voor een grootse mediacampagne.
Cyclis maakt een aanzienlijke groei door in een steeds competitievere markt; hoog tijd dus voor een grootschalige campagne! De rode draad van deze campagne is de licht herwerkte hit van The Commodores, ‘Easy’, waarvan de aanstekelijke slogan ‘That’s why I’m leasing’ luidt. Cyclis staat synoniem voor gemoedsrust op twee wielen en zorgeloos fietsplezier, ongeacht het type fiets. Het kiezen van Cyclis betekent kiezen voor fietsleasing.
Aanvullende services en processen binnen dit project
Gebruik maken van een bekend liedje voor een reclame campagne is een slimme zet om de aandacht te trekken en een positieve merkassociatie op te bouwen. Het is een creatieve benadering die de betrokkenheid van het publiek kan versterken en de impact van de campagne kan vergroten.
Samen met RCA ontwikkelden we 4 video’s die verspreid zullen worden op verschillende online kanalen. Investeren in media campagnes is voor bedrijven van belang omdat het helpt bij het duidelijk communiceren van boodschappen, het opbouwen van emotionele connecties en het onderscheiden van de concurrentie.