We ontwikkelden ‘Flessengeluk’: het gevoel dat je krijgt wanneer je met z’n allen iets moois en tastbaars maakt. De helden van de campagne? Onze ‘flesseniers’, de mensen die straks dagelijks flessen blazen. We draaiden zes vette campagnevideo’s in de Lommelse Sahara vol zon, zand en zotte visuals. En klikten een beeldreeks bij elkaar die schreeuwt: hier wil je werken. De content? Breed inzetbaar. Van TikTok tot bussen, billboards en alles daartussen.
Ciner Glass – Flessengeluk

PLAY
Een gloednieuwe fabriek in Lommel, 500 vacatures en één duidelijke missie: toon de trots achter het glas. Niet met saaie vacatures, maar met een campagne die plakt en prikkelt. Ciner Glass vroeg ons om hun employer branding te boosten, en dus trokken wij alle registers open. Geen holle HR-slogans, wél een verhaal dat je met goesting doet instappen.





No items found.
Onze aanpak
Onze impact
Samen met Cartel Works zorgen we dat de campagne niet gewoon online hangt, maar precies daar landt waar het moet. De reacties? Spot-on. De instroom? Al in beweging. Ciner Glass heeft nu niet zomaar een rekruteringscampagne, maar een gevoel. En Medialife? Die heeft weer bewezen dat wij employer branding ademen, wij maken er echt iets van. Glashelder.


PLAY


Teamwork
Dit project werd gerealiseerd in samenwerking met deze partners.