Read

Fibersnel aan zee met Telenet

BUTIK & Telenet
Augustus 2025
PLAY
 
 
 
 
 
Zomer, zon, zee… en Fiber. BUTIK vroeg ons om voor hun klant Telenet een interactieve activatie te maken op het Q-Beach House in Oostende. Het idee kwam samen met VML, Telenets brandingpartner, en moest één ding doen: mensen op een speelse manier laten voelen hoe snel Fiber is. Geen droge brochure, wel een game waar je letterlijk in meegetrokken wordt.
No items found.

Onze aanpak

Wij bouwden een game op maat, compleet met 3D-modelling, slimme code en een flinke portie strandvibes. Bezoekers stapten op échte pedalo’s, die dankzij bewegingssensoren het spel in gang trapten. Hoe harder je trapte, hoe sneller je vooruit ging in de virtuele wereld.

En omdat elk avontuur een foto waard is, koppelden we er ook een camera-moment aan. Het resultaat? Een gepersonaliseerde eindfoto rechtstreeks in je mailbox, via een geautomatiseerde registratie- en mailflow die we helemaal zelf ontwikkelden. Aanmelden, spelen, lachen, mailtje krijgen — alles liep gesmeerd.

Onze impact

Het Q-Beach House had er een nieuwe publiekstrekker bij. Rijen pedalo-trappers, lachende gezichten en een hoop gedeelde foto’s op social media. Telenet kreeg er niet alleen online zichtbaarheid bij, maar ook waardevolle leads voor hun Fiber-campagne. En wij? Wij zaten misschien niet in de zon met een cocktail, maar we hebben wel een activatie gebouwd die strand-proof, fun én effectief was.

PLAY
 
 
 
 
 

Teamwork

Dit project werd gerealiseerd in samenwerking met deze partners.

No items found.