Cent Pur Cent Homme

Voor de lancering van hun gloednieuwe productlijn voor mannen, schakelde Cent Pur Cent onze hulp in. Samen realiseerden we een video- en fotocampagne met hockeyspeler Alex Hendrickx in de hoofdrol.

Cent Pur Cent staat bekend om hun eenvoudige, gezonde en verantwoorde producten. Nu brengen ze deze filosofie ook naar het mannelijke publiek met een reeks verzorgingsproducten die speciaal voor hen ontworpen zijn. Hun keuze voor zowel video als foto’s geeft hen de flexibiliteit om deze campagne op verschillende kanalen te benutten en te hergebruiken.

KLANT
Cent Pur Cent Homme
JAAR
2023

Video is een goed medium om een boodschap over te brengen. Het stelt kijkers in staat om een product in actie te zien en zich ermee te identificeren. Cent Pur Cent kan de voordelen van hun producten tonen, hoe de producten worden aangebracht en hoe ze het verschil kunnen maken in de dagelijkse routine van mannen.

De foto’s kunnen dienen als stilstaande beelden voor marketingmateriaal, advertenties en sociale media. Ze hebben een blijvende waarde en kunnen hergebruikt worden.

Uitgelichte details / speciale zaken in dit project

De keuze om een bekende Vlaming in te schakelen brengt direct herkenning en geloofwaardigheid met zich mee. Een bekende Vlaming kan de aandacht trekken van het publiek en hen nieuwsgierig maken naar wat de campagne te bieden heeft. Daarnaast hebben bekende Vlamingen een zekere mate van geloofwaardigheid en vertrouwen opgebouwd bij het publiek. Als zij zich verbinden aan jouw campagne, kan dit positieve associaties en vertrouwen oproepen bij potentiële klanten.

Lanceer jij binnenkort ook een nieuw product? Of wil je je bestaande producten in de kijker zetten? Medialife helpt je graag verder met het opzetten van een video- en fotocampagne. We begeleiden je van het concept tot het eindresultaat.

Terug naar video cases