Een info commercial voor Vasco

Vasco, een gerenommeerd bedrijf in de verwarmings- en ventilatie sector, heeft een nieuw product gelanceerd op de markten van België, Nederland en Polen. De lancering van de 225 Compact werd strategisch ondersteund door een uitgebreide marketingcampagne, waarbij Medialife zorgde voor de creatie van een informatieve commercial.

Samen ontwikkelden we een informatieve commercial om te gebruiken op de website en sociale mediaplatformen van Vasco. De video omvat animaties en is opgenomen op verschillende locaties, wat de campagne verrijkt met diverse visuele elementen. We maakten de video in 3 verschillende talen en formaten. Deze verscheidenheid aan content zorgt voor een duidelijke boodschap aan het beoogde publiek.

KLANT
Vasco
JAAR
2023

Uitgelichte details / speciale zaken in dit project

Naast een informatieve commercial omvat de marketingaanpak van Vasco een inspirerende film voor architecten en ingenieursbureaus, POS materialen, banners, sociale media advertenties en een e-mailcampagne met een aparte landingspagina. Deze veelzijdige aanpak toont de know how van Vasco in technische producten, en beklemtoont dat Vasco dé partner is voor oplossingen voor het ideale binnenklimaat.

Doordat Vasco videocontent geïntegreerd heeft in hun marketingcampagne, kunnen ze de kenmerken, voordelen en real-life toepassingen van het product op een overtuigende manier tonen. Bovendien heeft Vasco kans op een breed bereik aangezien mensen steeds meer de voorkeur geven aan visuele en interactieve content.

Benieuwd hoe wij jouw marketingcampagne visueel kunnen ondersteunen? Neem dan contact met ons op!

Terug naar video cases